Monday, June 9, 2008

Bubble Bath



4 comments:

Cathy Shields said...

What fun! and so cute!

Guffey Family said...

adorable!!!!!

leschornmom said...

Is there iny thing better than relaxing in a nice bubble bath?

Familie Märki said...

Lieve Cali en Travis,
We zijn geweldig blij voor jullie.
Ik heb jullie telefoonnummer gezocht op de white pages, maar kon het niet vinden. Willen jullie me dat misschien zo snel mogelijk mailen? Want ik heb jullie emailadres ook niet meer! Jullie Gideon Daniel is de knapste baby van de hele wereld.. WAT een SCHATJE zeg.. ik stuur julli eeen hollands cadeautje, je moet me beloven hem er echt op laat lopen!
(* klik, klak, klik, klak ;-)

Heel veel liefs van Sia en de familie van Andel

P.S. Heel veel van genieten hoor, ze worden zo snel groot! Ik ben al oma van de kleine Jared! Zie blogspot: http://www.westveerfamilie.blogspot.com/